Miło nam poinformować, że wdrożyliśmy kolejną porcję poprawek i usprawnień w Livespace CRM. Od dziś praca z kokpitem, profilami użytkowników i formularzem dodawania sprzedaży powinna być dużo przyjemniejsza. Poniżej omawiamy najważniejsze ze zmian, jakie napotkacie po zalogowaniu do Livespace.

Wall

Wprowadziliśmy rozróżnienie wpisów związanych z aktywnościami osoby od tych, które użytkownik wprowadził samodzielnie. Dodane ikonki pozwalają na pierwszy rzut oka zorientować się czy mamy do czynienia ze sprzedażami, kontaktami czy przestrzeniami. Dodatkowo wpisy są grupowane według dat co pozwala na szybkie zorientowanie się co danego dnia działo się w naszej firmie.

wall

 

Profil użytkownika

Na profilu użytkownika aplikacji wyświetlamy poza podstawowymi danymi kontaktowymi aktywności danej osoby w podobnym stylu jak dla całej firmy na kokpicie. Dodatkowo osoby zarządzające mają możliwość sprawdzenia do jakich sprzedaży i przestrzeni dana osoba ma dostęp, szybko przejść do jej statystyk indywidualnych oraz zobaczyć historię logowania.

profil_usera2

 

Formularz sprzedaży

Od teraz dodając lub edytując sprzedaż możemy jeszcze łatwiej wskazać firmę i osobę kontaktową. Po wybraniu firmy automatycznie pojawia się lista jej pracowników wraz z nazwami stanowisk. Jeżeli interesującej nas osoby nie ma liście możemy dodać ją jednym kliknięciem z poziomu formularza.

deal_form1 deal_form2

 

VCard

Kolejna ze zmian pozwala na eksport wizytówki kontaktu w formacie vcard akceptowanym m.in. przez Outlook’a. Aby to zrobić należy na profilu kontaktu rozwinąć sekcję “Pozostałe dane” i kliknąć na link “vCard”.

vcard1

Widok wizytówki otwartej Microsoft Outlook:

vcard2

 

 

Mamy nadzieję, że powyższe zmiany spowodują, że codzienna praca z Livespace CRM stanie się dla Was jeszcze przyjemniejsza. Jeżeli chcecie podzielić się przemyśleniami odnośnie wprowadzonych zmian lub pomysłami na następne usprawnienia – zachęcamy do kontaktu.

lubisz_naszego_bloga

[Głosów: 0   Średnia: 0/5]