Na przestrzeni ostatniego czasu w Livespace pojawiło się dużo drobnych usprawnień, które powinny ułatwić codzienną pracę. Poniżej prezentujemy listę tylko tych najważniejszych.

zmiana_logo_w_crm

Zmiana logo

Chcesz zastąpić domyślne logo Livespace znakiem własnej firmy? Nic prostszego – zajrzyj do ustawień konta i po prostu wgraj swoje logo. 🙂

 

 

Lista wszystkich nowych wiadomości

Jeżeli podpiąłeś swoją pocztę e-mail do Livespace, zyskujesz teraz nowe, niedostępne wcześniej możliwości. Pierwszą z nich lista nowych wiadomości e-mail. Zobaczysz na niej wszystkie e-maile, jakie przyszły na Twoją skrzynkę – nawet jeśli nie trafiły one od kontaktu, którego dodałeś wcześniej do Livespace. Dzięki temu masz pewność, że nic nie przegapisz.

Jesteś osobą odpowiedzialną za odpowiadanie na zapytania ofertowe? Możesz podpiąć do swojego konta dodatkową, ogólną skrzynkę e-mail (np. biuro@twojefirma.pl), a wiadomości z niej zobaczysz również na liście! Dzięki temu nie przegapisz żadnej wiadomości.

Pojawienie się nowej wiadomości e-mail zasygnalizowane zostanie przez zapalenie ikonki poczty u góry ekranu.

 

Dzięki tej ikonce możesz przejść na listę wszystkich wiadomości wiadomości, jakie spłynęły na adresy e-mail połączone z Twoim kontem.

 

Przypisywanie wiadomości e-mail i tworzenie nowych kontaktów

Dostałeś maila od osoby, która nie ma wpisanego adresu e-mail? Możesz od razu dodać ten adres do właściwej osoby w Livespace. A jeśli jest to osoba, której jeszcze nie wprowadziłeś do CRM – możesz teraz również błyskawicznie otworzyć nowy kontakt na podstawie otrzymanej wiadomości!

Wewnętrzny chat

Zakładka Komunikacja to również jeszcze jedna nowość w Livespace – możliwość wysłania wewnętrznej wiadomości innemu użytkownikowi poprzez chat.

 

Analiza długości trwania procesu sprzedaży

Dzięki nowej informacji w statystykach możesz zweryfikować, ile zwykle trwa Twoja sprzedaż. Dodatkowo możesz porównać tą wartość ze średnią przewidywaną długością trwania sprzedaży, jaką podaje Twój zespół w chwili zakładania sprzedaży! Informacja podawana jest z rozróżnieniem na konkretne procesy sprzedaży w Twojej firmie, jeśli masz ich więcej niż jeden.

dlugosc-procesu-sprzedazy

Usprawnienie działania łączenia kontaktów

Usprawniliśmy sposób łączenie kontaktów. W tej chwili po wybraniu przycisku “Połącz” na profilu kontaktu Livespace podpowiada kontakty, które jego zdaniem warto połączyć, bo mogą być duplikatami.

lacznie-konaktow

Rozszerzenie możliwości eksportu listy osób o dane adresowe firm, w których pracują

Drobne usprawnienie, które powoduje, że w wyeksportowanym pliku z listą osób znajdziemy również kolumny zawierające dane adresowe firmy, w której dana osoba pracuje. Taka informacja pojawi się teraz również na liście osób w widoku szczegółowym.

Wprowadzenie nowych filtrów na liście kontaktów

Filtrowanie listy kontaktów pozwala teraz na zastosowanie filtrów po kategoriach oraz statusach sprzedaży z danymi firmami. Dzięki temu możemy łatwo pokazać np. wszystkich klientów, którzy mieli prowadzoną sprzedaż w danej kategorii, ale sprzedaż nie zakończyła się sukcesem.

filtry-na-liscie-kontaktow

W analogiczny sposób można również filtrować listę kontaktów po typach aktywności, wyszukując np. wszystkie kontakty, do których mamy zadzwonić w tym tygodniu.

Możliwość ograniczenia uprawnień zwykłym użytkownikom

Nowe ustawienia dostępne są w zakładce Ustawienia konta -> Formularze -> Ustawienia

Możliwe jest ograniczenie możliwości edycji kontaktów tylko do managerów oraz ich właścicieli, a także zablokowanie możliwości zmiany właściciela kontaktów lub sprzedaży zwykłym użytkownikom.

ograniczenia-w-edycji-kontaktow

 

To tylko kluczowe usprawnienia, jakie wprowadziliśmy w Livespace. Już wkrótce zaś pojawią się kolejne zmiany!

lubisz_naszego_bloga

[Głosów: 0   Średnia: 0/5]

Autor

Marcin Stańczak
Marcin Stańczak
Seryjny przedsiębiorca. Współzałożyciel Livespace. Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży nowych technologii. Odpowiedzialny za realizację kilkudziesięciu projektów z obszaru sprzedaży, technologii i marketingu dla największych marek na rynkach polskim i zagranicznych. Entuzjasta liczb, konwersji, skalowania i optymalizacji procesów – w czym wspiera zarówno spółkę, jak i jej klientów.